Сторінка соціального педагога


 

Рєчкіна Світлана Василівна

соціальний педагог Богодухівського колегіуму № 2

 Години роботи: 

пн-пт – 8.00 – 16.30

Волонтерський рух є одним з головних напрямів діяльності учнівського самоврядування у КЗ «БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ СТУПЕНІВ №2».

 

14-15 листопада 2017 року у місті Харкові проходив спеціалізований тренінг  для працівників освітньої сфери за темою "Інклюзивний простір. Практичні кроки" в межах соціальної програми Марини Порошенко, в якому взяли участь практичний психолог Ярошенко Л.О. та соціальний педагог Рєчкіна С.В.

2 листопада 2017 року в рамках місячника правового виховання «На паралельних дорогах прав та обов’язків» було проведене засідання правознавчого клубу «Закон і ти». Перед учнями 8-х та 9-х класів виступив старший інспектор ювенальної превенції Богодухівського відділу поліції ГУНП в Харківській області Нещеретний Я.А., який розповів підліткам про їхню відповідальність за скоєні правопорушення та злочини.

18 жовтня 2017 року в рамках Дня науки соціальний педагог школи Рєчкіна С.В. провела заняття з елементами тренінгу для дітей - користувачів мережі Інтернет "Цікаво! Корисно! А чи безпечно?"

13 жовтня 2017 року до Дня захисника України була проведена акція "Учні - КЗ "БОГОДУХІВСЬКА ЗОШ І-ІІІ сту№2"пенів  - воїнам АТО". Учні опорного закладу, Вікторівської, Семеноярської та Хрущово-Микитівської філій зібрали для воїнів теплі речі, смаколики та вітальні листівки, які були передані богодухівським волонтерам.

9 жовтня 2017 року  відбулось засідання волонтерського клубу «Крила надії», на якому волонтери обговорили основні завдання та план роботи клубу на 2017/2018 навчальний рік.

Шановні батьки!   Пам’ятайте, виховання Вашої дитини в Ваших руках!

Ваша власна поведінка – найвирішальніша річ. Ви вважаєте, що виховуєте дитину тільки тоді, коли з нею розмовляєте чи караєте її. Ви виховуєте її щомиті свого життя, навіть тоді, коли вас немає вдома.

А.С. Макаренко.

Лист батькам від дитини

1. Не застосовуйте силу у стосунках зі мною. Це привчить мене до того, що рахуватися потрібно лише з силою.

2. Не давайте обіцянок, яких ви не можете виконати: це послаблює мою віру у вас.

3. Не турбуйтеся надто сильно, коли я кажу: "Я вас ненавиджу". Я не це маю на увазі. Я просто хочу, щоб ви пошкодували про те, що зробили мені.

4. Не робіть за мене те, що я в змозі зробити сам. Я можу продовжувати використовувати вас як прислугу.

5. Не виправляйте мене у присутності сторонніх людей. Я зверну набагато більше уваги на ваше зауваження, якщо ви скажете мені все спокійно віч-на-віч.

6. Не намагайтеся читати мені повчання і нотації. Ви будете здивовані, дізнавшись, як прекрасно я знаю, що таке добре і що таке погано.

7. Не змушуйте мене відчувати, що мої вчинки - смертний гріх. Я повинен навчитися робити помилки, не відчуваючи при цьому, що я ні на що не придатний.

8. Не піддавайте занадто великим випробуванню мою чесність. Будучи заляканий, я легко перетворюся на брехуна.

9. Не захищайте мене від наслідків моїх власних помилок. Я вчуся на власному досвіді.

10. Не намагайтеся позбутися мене, коли я ставлю відверті питання. Якщо ви не будете на них відповідати, ви побачите, що я взагалі перестану ставити вам питання і буду шукати інформацію на стороні.

11. Не турбуйтеся, що ми проводимо разом занадто мало часу. Значення має те, як ми його проводимо.

12. Нехай мої страхи та побоювання не викликають у вас занепокоєння. Інакше я буду боятися ще більше. Покажіть мені, що таке мужність.

13. Ставтеся до мене так само, як ви ставитеся до своїх друзів. Тоді я теж стану вашим другом.

14. Але найголовніше! Я вас так сильно люблю! Будь ласка, дайте відповідь мені тим же ...

 

Як спілкуватися з дитиною?

(Поради соціального педагога)

 

1. Поважайте почуття підлітка, його право на власні таємниці.

2. Вчасно надавайте певну свободу дитині.

3. Не перетворюйте спілкування на вияв взаємного невдоволення.

4. Говоріть, уникаючи зауважень і недомовок.

5. Прислухайтеся до потреб дитини.

6. Виховуйте дитину на власному прикладі.

7. Ставте перед дитиною тільки ті вимоги, що в силі їй досягти.

8. Підвищуйте свою культуру поведінки, щоб бути зразком для наслідування.

9. Частіше звертайтеся до дитини з проханням, а не з вимогою чи критикою.

10. Обговорюйте поведінку , а не наказуйте.

11. Надавайте можливість самостійному прийняттю власних рішень.

12. Умійте визнавати свої помилки, не соромтеся ви не втрачаєте свій авторитет, а здобудете повагу, щирість та довіру.